Escudo de la República de Colombia Escudo de la República de Colombia
Facultad de Ciencias Económicas



 

Ver o descargar el número completo aquí
  

Artículos

  •  Customer perceived value in high-growth firms

    Suzanne Mawson  - University of Stirling. Stirling, UK

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo  PDF  HTML

  • Tools for causal inference from cross-sectional innovation surveys with continous or discrete variables: Theory and applications

    Alex Coad - CENTRUM. Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP). Lima, Perú

    Dominik Janzing - Causal Consulting, Rottenburg, Germany.

    Paul Nightingale - SPRU, University of Sussex, Brighton, UK.

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo   PDF  HTML
  • High-growth firms in european countries: the role of innovation

    Agustí Segarra-Blasco - Universitat Rovira i Virgili. Reus, España.

    Mercedes Teruel - Universitat Rovira i Virgili. Reus, España.

    Elisenda Jové-Llopis - Universitat Rovira i Virgili. Reus, España.

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo  PDF  HTML
  • High-growth firms in Peru

    Alex Coad - CENTRUM. Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP). Lima, Perú.

    Gregory Scott - CENTRUM. Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP). Lima, Perú.

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo  PDF  HTML
  • Does firm innovation lead to high growth? Evidence from Ecuadorian firms

    Diego F. Grijalva - Universidad San Francisco de Quito (USFQ). Quito, Ecuador. 

    Valeria Ayala - Universidad San Francisco de Quito (USFQ). Quito, Ecuador. 

    Paúl A. Ponce - Secretaría Nacional de Planificación y Desarrollo (SENPLADES). Quito, Ecuador.

    Yelitza Pontón - Proventus Advisors, Quito, Ecuador

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo  PDF  HTML
  •  Do profitable start-up firms grow faster? Evidence from Colombia

    Yuji Honjo - Chuo University. Japan

    Resumen  Abstract  Résumé  Resumo  PDF  HTML

 

Nuestros Eventos

 

 

Dom Lun Mar Mié Jue Vie Sáb
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31